Woah Fredag!!!

Igår så blev det BJJ för hela slanten.. körde först walls pass och sedan mitt eget. Victors pass var ganska likt förra veckan fastän vi focuserade mer på svep/lås för den som e underst i guard.

Denna gång blev det dock vääldigt mycket sparring i cirka 45 minuter. sparringen gick bara bra, både överst och underst, känner att jag har bättre top control, sveper bättre etc.

 Känns som att jag tyvärr har börjat skada Henrik mer och mer på träningarna  (det e absolut inte meningen, med handen på hjärtat så kan jag säga att det e 100% olyckor) men till mitt försvar så borde man faktiskt ha tandskydd när man sparras.. ^^
Focuserade bara på nertagningar under mitt pass.. många fler var där än förra gången men det gick väldans bra!

Idag ska jag vila från all träning, kanske hjälpa julia träna lite men helt klart vila, sen blire back on track

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0