Torsdag

Hej alla!! Jag har tränat MMA idag som vanligt med Farshad.. idag så rullade jag en del med Micke men det blev mest mitsar, stående sparring, och lite kombinationer med dyk.
Farshad visade några bra kombinationer som jag och Micke fick öva på också. Efter träningen så körde jag en x5 90kg och x5 100 kg i bakböj, den sista på 100a var riktigt jobbig med tanke på alla dyk man hade gjort så var man ganska drained i ben och rygg.. men det gick utmärkt.

Sedan åkte jag tillbaka till klubben för att vara på vårat "Instruktörs möte" som det så fint heter. Micke tar över mina barn pass och jag ska hålla nybörjar BJJn på torsdagar.. Ganska många schema ändringar, check em out!

Vill även gratulera Micke för hans nya brottaröra! Grattis Micke!!

Kommentarer
Postat av: Bear

Roligt att du avancerar även instruktörsmässigt! Förresten, går det inte att ändra rubriken på inläggen "Måndag", "Tisdag", "Onsdag" osv är inte så inspirerande att läsa ;)

2009-01-09 @ 08:31:47
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Johannes

Haha :) tack. Hmm jaa du Björnen jag ska se om jag kan lyckas krydda upp rubrikerna lite.

2009-01-09 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0