Tisdags BJJ och skolgympa

Idag så hade vi skolgymnast med "styrkeövningar" som jag dock tyckte var ganska mediokra och meningslösa men någon nytta har dom väl. Efter det så blev det rusher cirka 35-40 meter i gympasalen. med kanske 5-6 vila emellan varje i 3 minuter. Det var riktigt vidrigt och man gick därifrån med lite fran hosta faktiskt..

Sedan blev det matte prov som gick bra och  efter det hemresa. Jimmy tjockar sig hemma och tror att han inte behöver skjutsa mig så jag fick ta bussen in till träningen helt enkelt.

Idag var det som vanligt Åke som höll i passet, vi repeterade lite från förra veckans pass guarden alltså. Det var mycket gubbe och positions sparring men såklart även vanlig sparring. Mycket jobbigt i helhet och jag e väldigt slut nu.

Kommer antagligen bli lite MMA imorgon med Farshad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0