SW+Styrka=Trött.

Idag så drog jag till min kära och underbara men dock allt för lite spritade klubb omkring 13:00 tiden.. Jonas, Lars (också ett blå bälte, han står med på Hiltis hemsida), Victor samt lite annat folk som jag inte kan namnen på. Körde väldigt många ronder mot dessa människor, Frågade Victor om lite saker som han gjorde på mig och han delade gärna med sig av sina ninja tekniker. När vi rullat cirka 45 minuter så hade jag fått nog, så jag drog och lyfte lite

x5 80kg , x5 90kg  x3 100kg Bakböj.

x5 70kg Bänkpress.

x30 av 80kg Marklyft. (vidrigt)



Sen dök det upp MMA killar, Farshad, Denniz,  m.m men också några av Farshads kompisar som körde boxning, Dem såg riktigt vassa ut när dem sparrades.. men tyvärr så var jag för trött för att köra så det blev hemgång för mig..

Kommentarer
Postat av: .

ska sprätta upp dig din håriga fitta! du ska korsfästas grekjävel

2009-01-12 @ 12:31:02
Postat av: Bear

Jaha, och vad är det för sopa som kommenterat här ovan? Aja, bra jobbat som vanligt, körde du 30 obrutna marklyft? Annars borde det inte vara SÅ jobbigt. Testa 30 reps med 100 kg på tid och gör max 5 reps åt gången.

2009-01-12 @ 13:09:03
URL: http://crossfitbear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0