Onsdag

Shaa!! Idag så skulle jag köra med Fredrik men han var tvungen att jobba. Då kom jag och tänka på min snälla vän Aman som har nyanlänt från Kina. Idag så körde vi massor av tekniker på marken men också stående.. Efter det så körde vi värsta monster ronderna på länge.. Vi körde 5 minuters ronder x4 med en minut vila emellan varje, varje rond började stående och efter varje submission så ställde vi oss upp och körde där ifrån igen. Efter det så blev det x100 pushups (Inte sådana pushups som alla fotbolls killar gör på special idrotten utan sådana där man touchar titsen i marken) jag var tvungen att bryta dem sista i 2or.
 Mina två bananer har aldrig varit så goda som dom var nu efter träning!

Imorgon så blir det nog träning med Fredrik, Denniz, Mad mike m.fl

Träna hårt!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen din

Älskar dig <3

2009-01-08 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0