Möör :P

Jag har varit lat när det gäller att uppdatera (tänkte uppdatera imorse men det blev inte av^^) Körde BJJ i Söndags med många duktiga människor på klubben, Wall, tommy, Åke m.fl.

Idag så drog jag, Henke och gymmade efter skolan på skolans gym, vi körde bänk press och knäböj.

Bänk: x5 75kg    x5 77.5 kg (PR)   x4 75kg

Knäböj : x5 80kg    x5 90kg      x5 100kg     x3 110kg.


Ser att jag har blivit mycket starkare, I höstas så kunde jag knappt göra en 5a på 70kg i bänk, i höstas så kändes en 5a på 80kg i knäböj riktigt tungt också.  Men jag har ju iofs gjort en ganska kraftig vikt ökning på kanske 4.5kg sen dess som förklarar en hel del.

 Nu känns det som att jag har en ganska god koll på hur min styrka/kampsport ser ut, ska lägga upp mina Årsmål snart.

C ya!

Imorgon kväll blir det BJJ med Åke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0