Hemma mys(fys)

Det e ganska exakt vid den här tidpunkten på håret som jag blir lite deppig, Jullovet har tagit slut.. det e mörkt och jävligt, värme och sol känns väldigt avlägset. Känner också att min tid inte riktigt räcker till alla trevliga människor som behöver den.. e bara sjukt less på skolan just nu, kan ingen trevlig rik sätta in 25.000 på mitt konto varje månad så jag kan åka till Xtreme Couture och träna på fulltid, e det så mycket begärt?  Igår orkade jag inte åka in till klubben så jag beslöt mig för att fysa hemma, det blev:


x50 Squats

x30 Pushups

x40 Svingar (kettlebell svingar) fastän med en 17kg vikt. (Skadar inte köpa en 24kgs kettlebell snart)

allt detta *3 så sammanlagt blev det, 150 squats, 90 pushups, 120 svingar. ordentligt jobbigt för flåset, min rygg var helt förstörd i slutet!

 Ikväll ska jag köpa en GI av våran kära Wictor Dahlström aka the bitterness på klubben..  och sedan köra BJJ avancerade passet på Hilti!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Älsk då :( Du måste bli lite gladare ^^ Tänk att vi är påväg mot bättre tider, sol & lite värme(förhoppningsvis). Jag älskar iaf dig & finns här om du vill prata =) <33

2009-01-13 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0