Första Söndags BJJn..

Shaa! Idag så blev det mucho bjj och hjälpa maria med hennes boxning.. Började med att köra BJJ kl 17:00, Erik höll passet istället för Wictor den här gången. Jäkligt ansträngade pass som var sparring inriktat. Passet bestod av några få uppvärmningar och sedan direkt sparring.. Körde mkt från stående..  Körde mot en judo kille som ironiskt nog också heter Johannes. Han kastade mig som en vante, hela tiden lyckades han få tag och dryga sig med min gi :'(.

Sen när passet var slut så körde jag lite kombinationer med maria, lite att tänka på, uppvärmningar för hennes boxnings lektion i skolan!


Imorgon blir det vila för jag måste plugga till matten som e på tisdag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bear

Haha, "dryga sig med min gi", trodde du var van vid det efter all BJJ ;)

2009-01-19 @ 10:13:32
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Johannes

Haha, kanske mot en dödlig bjj kille som inte kan något om grepp teknik men det här gjorde mig mörkrädd..

2009-01-19 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0