BJJ i 150 minuter

Haloa! igår (torsdag) så kom jag hem så sent och glömde uppdatera så jag gör det nu istället ! :) Först så blev det Victor Walls pass som var jäklans bra, vi körde en riktigt bra uppvärmning som gick ut på att vi skulle själva hitta på en drill där man går från en teknik till en annan. Det känns som att man redan har koll på kullebittorna. Victor har riktigt toighta tekniker i verktygslådan och vi körde försvar mot guard passeringar som han själv e väldigt duktig på. sen var det mycket rolig sparring..

När Victors pass tog slut så var det dags för mitt att börja. Jag var lite nervös ibörjan men det gick faktiskt riktigt bra. Det var inte alls lika många där som det var på Åkes pass, kan ha bero på att det börjar kl 21:00 istället för 19:30. Jag körde mest olika drillar och basic rörelse övningar  med dem eftersom den officiella terminen 2a februari så jag tänkte försöka att inte göra dem too skilled för tidigt, kanske e lite svårt när man e en sån bra lärare som jag är men jag ska göra mitt bästa!^^.

liten nackdel med detta är att jag kommer hem 11:30

Imorgon blir det träning med jullan gullan samt lyfta lite!

Kommentarer
Postat av: Bear

Shit vad många timmar av träning det blir för er. Bra jobbat och så ska du ha beröm för kryddade rubriker :)

2009-01-16 @ 15:57:11
URL: http://crossfitbear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0