åååh tjejer åååh tjejer

igår höll jag tjej passet för Henrik var tvungen att jobba (Good friend or what^^) Det var bara två där så jag körde lite utplockade "advanced goggo submissions" körde också mkt sparring med dem. Jag kan säga att  Stina som också körde mkt under förra terminen har utvecklats en hel del! hon e helt jäkligt svår att submitta.  Tror hennes anatomi skiljer sig lite från oss andra dödliga, hon har typ inga blodådror i halsen, nästan omöjligt att sätta en triangel! Efter tjej passet så körde jag:

x5 80kg Back Squat

x5 90kg Back squat

x5 100kg Back squat.

x5 70kg Bänk.

x4 75kg bänk.

Ikväll blir det BJJ!

Kommentarer
Postat av: Juliaaaa

Älskar dig <3

2009-01-25 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0