081029

Är tyvärr fortfarande förkyld, har inte kunnat träna nu sen förra tisdagen och ser verkligen fram emot att börja nu igen. Har ätit ordentligt och gjort allt för att jag ska bli frisk snart som möjligt och kunna träna. 

 Eftersom jag är sjuk så har jag haft mycket tid till att plugga grekiska och vara med Julia<3 och tittat på nya tekniker på youtube b.la.Kommer vara många tävlingar nu i november nästa tävling är en submission tävling i SFG (Gävle) som jag ska till den 8 nov så jag måste sluta vara sjuk nu och fortsätta med hårdträningen. Imorse (innan frukost, efter toalett besök) så låg jag på 73.3 kg vilket visar att jag inte har förlorat så mkt vikt vilket jag e mycket tacksam över.  mitt tränings schema kmr se ut så här den följande veckan. (Börjar självklart köra så fort jag blir frisk, mest Grappling ett tag nu framöver)


Måndag: MMA och SW efter
Tisdag: BJJ
Onsdag: Styrke träning under morgonen (thrusters) senare på kvällen BJJ
Torsdag:BJJ på kvällen (ska köra lätt kanske 60-70%)

sen vila inför matchen.


Träna hårt alla!


Kommentarer
Postat av: babylove

faktiskt så är det lite bra att du är sjuk^^ för då har du mer tid till mig<33

2008-10-29 @ 10:36:45
Postat av: babylove

Älskar dig<3

2008-10-29 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0