081020

MMA som vanligt med Farshad, vi körde mest nertagningar och fys. En dyk variant som jag gillade mest var highcroatch dyket sen direkt  byta till singleleg. Fysen bestod av olika stationener där vi hade tagit ut olika vikter så som kettlebells, 20kg stångar,hantlar m.m  kändes som att axlarna belastades hela tiden vilket gjorde det svårt för nästan varje övning liknade den som man hade kört innan.  efter det så körde jag lite SW ( Submission Wrestling ) i cirka 45 minuter där kändes det som att mina ben var cement klumpar under uppvärmningen men passet var sparring inriktad och jag var tvungen att gå innan det hade slutat pga buss. När jag kom hem kände jag mig handikappad och somna så fort jag la mig i sängen.

Vägde mig efter cirka 2 timmars träning och toalett besök då låg jag på 73.3-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0