Tisdag

Idag så valde jag att träna hemma pga snö ovädret. Jimmy Timmy brukar skjutsa mig till och hem från träningen men när jag ringde honom så sa han att han inte skulle åka pga den oplogade landsvägen så då fick jag lite olust att åka in med tanke på hur lite folk det var där igår. Istället så blev det drilla teknik på lilla syrran (japp jag önskar att min lillebror och lilla syster kunde byta ålder så jag kunde öva på honom istället men man tar det man har^^). Repeterade lite Pedro saker och grejjer jag sett på internet samt övade dyk på henne.

Måste ge lilla syrran lite cred för hon e ganska duktig på grapplingen och har lagom koll på det grundläggande. Men hon borde komma och köra lite mer med dem andra barnen på söndagar. Efter det körde jag fys. Jag gjorde pistol knäböj, massor av skuggboxning, HSPUS, pullups, armhävningar m.m


Träna hårt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0