Tisdag-Bjj 90 min

Var bjj idag som vanligt och som vanligt så var inte heller Per där :@. Dahlström höll i passet och, det var ett få tal tekniker sen så vart det gubbe och sparring.
jag körde nästan alla sparring ronder i 45 minuter och det var äckligt jobbigt, känns som man andas utan att få in någon luft i lungorna i klubblokalen när det e sista passet och utan ventilation/fönster.Tror snarare man andas in koldioxid och blir förgiftad istället.

Så duktig som jag är så sprang jag och lade en borste för dörren så det sakta men säkert kom in fräsh luft. passet gick bra jag fick beröm av dahlström för att min guard e så tight. Nu e jag riktigt slut och imorgon blir det en vilodag.


Träna hårt alla!

Kommentarer
Postat av: Bear

Tänkte just säga det, bra att du planerar vilodagar, lätt att glömma bort i all träningsiver. Förresten båda tummar upp för dina viktade pu:s!

2008-11-19 @ 06:47:00
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Johannes

Ja det e lite svårt att hålla sig borta =D

2008-11-19 @ 18:00:38
Postat av: Älsklingen

2008-11-20 @ 16:03:12
Postat av: JULIA DEN BÄSTA :D

oj då! råka trycka lite för snabbt^^



Duktiga du =) <33333

2008-11-20 @ 16:04:07
URL: http://asjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0