Tisdag-081111

Tjabba, tränade idag först styrketräning på morgonen bestående av thrusters och HSPUs gjorde 45 thrusters med 33.5kg (vet, men min syrras pojkvän hade varit hemma och snott tillbaka lite tyngder så jag fick ej ihop till 40kg) sen 12 stycken HSPUs där efter. 


Sen så vart det bjj på kvällen mellan 20:00-21:30 passet bestod av halvguards svep som dahlström visade. sen så var det gubbe/sparring. Vi körde ungefär en kvart gubbe och 45 min sparring så det var ett riktigt vidrigt pass och jag var helt död i slutet. nu ska jag gå och lägga mig så jag får sova lite grann ialf



Natti natt

Kommentarer
Postat av: Bear

Tare lugnt hörru, du har ju flera år "på köpet" ;)



Hur fasen blev du så stark i viktade pull ups förresten?

2008-11-12 @ 20:24:27
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Johannes

Ja du :) jag vill ju vara ett riktigt monster sen när jag blir stor så det e bara att börja i tid..=P hur ere i lund då?



hmm jag vet faktiskt inte Henrik skyller alltid på att det e gymnastiken men något måste det ju vara.

2008-11-13 @ 18:37:35
Postat av: Henrik

Det är bola Björn.

2008-11-16 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0