Tisdag-081104

Hej alla, idag tränade jag mest brottning och grappling men också lite boxning med farshad/co i cirka 80 minuter. Hade egentligen tänkt träna BJJ som jag skrev för ett tagsen men nu vart det så, lite pga submission tävlingarna nu framöver och att vi har svårare att få träna kvalitetes brottning så då måste man ta vara på tillfällena. Träningen gick riktigt bra.
Jag drog ett armlås på en kille som heter Jako, han var lite seg på att klappa och när jag drog lite till så skada han armen och körde inte mer ( tråkigt när sånt händer) tycker att folk borde se träningen lite mer som träning och inte ta det ta det på liv och död, det e då skadorna uppstår.

  Är riktigt slut nu, har tränat i fyra dagar i sträck överväger om jag ska köra BJJn imorgon med Wictor Dahlström. Har frågat Johan om han kan ta mina barnpass på lördag under träningen om inte så måste jag hitta någon annan eller avstå från tävlingen (hatar verkligen att avstå från tävlingar pga sånna saker). Mina barnpass är dessutom flyttade till söndagar nu.


Kommentarer
Postat av: your darling!!

Min älskling<3333

2008-11-06 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0