Tävling-Bålsta

Woooaah!!! Jag är äckligt glad för att jag kom presterade så bra på tävlingen.

Det var första blå bältes tävlingen så jag var lite nervös men det gick bra och jag kom 3a efter att ha armbarat min första motståndare.  Gick t 0-0 i en 9 minuters match mot Blasej (där iofs han vann på domslut) och sen vunnit min 3e match med 14-0 och  sedan trianglat våran egen surdvärg Wictor Dahlström.( Now it's official Dahlström) i brons matchen.

Jag vart så grisigt trött efter Blasej matchen och precis 2-3 minuter efter så var jag tvungen att gå min nästa match.  Eftersom dem körde viktklasserna rakt av så var det riktigt vidrigt jobbigt. Nästan lika jobbigt som Fran.

Filmerna kommer upp snart på bloggen! Nu ska jag äta, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Martin

GRATTIS

2008-11-30 @ 00:39:59
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! Godnatt! :)

2008-11-30 @ 00:43:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Bear

Grattis Johannes, fan vad jag inte ser fram emot att brottas med dig! ;)

2008-11-30 @ 16:14:24
URL: http://crossfitbear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0