Söndag

Wooaah! Idag var ett riktigt awesome seminarie, Pedro är sjukt dukig och pedagogisk. Man lär sig jätte mycket av honom, känns som att ett av hans seminarie ger lika mycket som en 1/5 månaders träning (teknik mässigt såklart).

 Vi körde riktigt många tekniker som jag kände att jag har nytta av. Ska drilla några som jag gillade riktigt mycket till perfektion. Många riktigt bra halvguards svep och passeringar som var effektiva samt benlås.
Jag åt frukost ungefär vid nio hemma hos älskling sen så tränade jag i ungefär 6 timmar  i sträck och åt en liten  banan emllan så jag var otroligt trött och hungrig i slutet men det gick riktigt bra ändå.  Efter det så drog jag och Henke till Max, där jag åt dubbla meals för jag var så hungrig =D


Imorgon blir det MMA som vanligt.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0