Söndag-081102

Tjolahopp, idag körde jag med Aman på klubben det såg ut så här: vi rullade först  i 40 min och körde 20 min fys träning. Rullningen gick väldigt bra jag passerade honom och lyckades kontrollera honom riktigt bra innan jag gick på låsen (Aman gav mig lite cred för han tyckte att min top kontroll har blivit bättre, e fortfarande glad för det =D)

 sedan körde vi 30 sec fullt ut boxning på säck efter det 5 pullups sen 10 armhävningar sen gjorde man det 3 ggr böt av och gjorde det igen. 5 pullups låter kanske inte mycket men efter att redan ha rullat och hård boxat så var dem tunga. Sammanlagt så blev det 30pullups 3 minuter slå på säcken allt man pallar och 60 armhävningar.

 mina axlar e helt slut nu och jag har en hårdtränings vecka framför mig så det e bara att bita ihop. kall duscha, be Julia<3 massera mig, sova bra samt äta bra för en så bra återhämtning som möjligt.


No pain no gain!

Kommentarer
Postat av: Henrik

"<3" gör bloggen så oninja.

2008-11-02 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0