Onsdag

Hajje! idag körde jag med Aman på klubben. Vi repeterade lite Pedro grejjer och provade några nya tekniker som jag har tänkt måste fungera bra vilket dem gjorde .

Vi körde sparring i 20 min. Jag lärde mig dessutom Amans über escape från Sidecontroll som fungerar väldigt bra för honom eftersom han e så explosiv. no more escape från sidecontroll Aman =P

Efter det så körde vi fys som bestod av: rep längder, boxning på säck och burpees. Det var ganska vidrigt direkt efter all sparring.


Nu blir det Vilo dagar fram till tävlingen som är på Lördag. (bjj tävling i bålsta)

Kommentarer
Postat av: Mike

Vem e den där aman? och vad gör han för escape

2008-11-26 @ 23:54:35
Postat av: Johannes

Hehe, Aman är en skön kille från Eritrea^^ en escape ur sidecontroll svårt att förklara hur den ser ut över datorn såhär men jag kan visa någon gång. Vem e du då?^^

2008-11-27 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0