Måndag

Hallå alla, idag så körde jag MMA och sw som planerat.

Hela dagen har det varit snöstorm men när jag åkte till träningen så lugnade det ner sig lite och det kändes skönt att kunna gå 50 meter utan att bli en jädra snögubbe.

På MMA passet så var det endast jag Farshad och jarko (antagligen på grund av ovädret) vi började med att rulla dem första 30 min sen så körde vi stående sparring, Farshad hjälper mig mycket och slår helt lagom hårt. när vi rullade så klarade jag mig bra lyckades passera farshads guard och scrambla till bättre positioner och blev bara utlåst totalt 3 ggr under passet.

Efter det så körde jag med Jon och Judojohan när MMAn var klar. i helhet så gick träningen bra :) nu blir det ris och kött.


Träna hårt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0