Måndag-081103

Shena, idag vart det bara MMA i 90 minuter dock så var passet mycket bra och bestod bara av sparring. Min boxning kändes riktigt bra idag jag slog ut alla jag körde med inklusive en av våra förra instruktörer Palle och så lyckades jag få ner honom  ganska enkelt vilket jag inte gjorde lika lätt förut. Övade mycket så kallad GNP (Ground and pound) också. Väldigt lärorikt pass i helhet.

När MMAn var slut så körde jag och JudoJohan m.fl. lite militär press och kettelbell svingar jag försökte mig också på en snatch på 42.5 som jag failade, var dock ganska nära sa Johan. Efter träningen stoppade jag i mig 2 gainomax, 1 banan 1 liter mjölk samt en kalkon macka.



Glöm inte att vila det är då man tillgodogör sig träningen, hrhr :-)

Kommentarer
Postat av: Henrik

Lite lågt att outa Palle kanske?

2008-11-04 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0