Lördag

Idag höll jag som varje lördag barnpassen. Små barnen börjar bli både tyngre och bättre satt det är inte lika enkelt att brotta ner två stycken i 10 minuter hehe.
 
Med dem lite äldre barnen så körde vi nertagningar, stående guilijotiner samt olika försvar. Jag körde lång sparring under detta pass också.  Jag e fortfarande liiite mör efter Fran men inte så värst, jag känner fortfarande av det i mina quadriceps  ^^ ´

Imorgon kommer Pedro Duarte hit, en kille med svartbälte från brasilien som är awesome. Jag ser very mucho fram emot att gå på seminariet och på så sett få lite nya coola fancy tekniker in i arsenalen!

Sen så är det UFC 91 där maineventet är: Brock Lesnar vs Randy Couture. Själv så tror jag att Randy kommer slå ut Brock men man vet aldrig, Brock är en snuskig monster gorilla brottare som är 25kg tyngre än Randy (men som visserligen bara har kört riktig MMA i 2 år) medans Randy har varit med länge och kört MMA i 12 och tävlat betydligt mer och har ett mer allround game än Brock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0