Söndag

Tjuhu alla, höll i barnpassen idag på den nya tiden (Söndagar 12:30-14:00) Vi körde 35 min sparring på passet med de lite äldre barnen. Det gick bra trodde jag skulle känna mig tröttare efter att ha varit sjuk i några dar men det märktes ingenting snarare tvärtom.

En av ungarna utmanade mig i boxning sen efteråt, filmade det och det såg ut så här.

(Videon e suddig ibörjan men blir tydlig ungefär efter 30sec)






Avslutade dagens pass med två repvändor och 20HSPU, Imorrn blir det MMA, take care!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Ungen är större än dig:D

2008-11-23 @ 21:38:42
Postat av: Bear

Han ser ju inte skitvass ut, men traskar stadigt frammåt :)

2008-11-24 @ 07:26:23
URL: http://crossfitbear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0