Fredag-081107

Hej, jag blir tvungen att hålla barnpassen och strunta i tävlingen imorgon (Martin har fått halsfluss). Hänger inte läpp för detta utan tvärt om blir bara ännu mer motiverad att träna hårdare. Det kommer komma många tävlingar och dessa e förvisso väldigt roliga att gå på men som sagt det finns fler tävlingar i november och nu e ju barnpassen flyttade satt nu e det ingen fara.
Har också fått väldigt ont i foten (det är bättre idag) vet inte vad som kan ha hänt, om jag har dåliga sulor i mina skor eller ngt men det bara dök upp när jag gick till matsalen från skolan, riktigt irriterande  men det ska nog gå över snarast :-)

Önskar alla er andra lycka till i Gävle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0