Woah!

Ursäkta att jag har varit så lat på att uppdatera min blogg fastän jag har tränat... Jag kan först och främst medela att min svinkoppa e borta ! (Woooaaah!!!!!) Jag har varit så kampsports sugen att det nästan gjort ont, nu så är jag väldigt glad att jag kan köra igen och smiska folk på klubben! Även fastän jag inte har varit borta så länge så har det ändå varit jobbigt att vara utan dem manliga kramarna!

Dem senaste dagarna har jag kört mycket styrke träning... Körde chins med vikt, där jag först gick från 40-45-50 men failade på 55 =/ (Ska prova 52.5 imorgon) och bakböj provade en 5a på 90 kgoch en 5a på 100kg.

Mitt djup är lite otillräckligt.. ska gå ner längre nästa gång.




Imorgon blir det Thai, Sw med Fredrik, take care!

Kommentarer
Postat av: martin

Snyggt! Såg vingligt ut när du lyfte ut, men sen var det PRECIS hur stabilt som helst!



Angående djupet: gå så djupt du KAN (fysiskt sett med bra form) så vet du att det djupt nog eller att vikten är för tung.



Du går från klarhet till klarhet!



Gott nytt år Lillen!

2008-12-31 @ 13:30:09
Postat av: martin

Snyggt! Såg vingligt ut när du lyfte ut, men sen var det PRECIS hur stabilt som helst!



Angående djupet: gå så djupt du KAN (fysiskt sett med bra form) så vet du att det djupt nog eller att vikten är för tung.



Du går från klarhet till klarhet!



Gott nytt år Lillen!

2008-12-31 @ 13:30:31
URL: http://crossfituppsala.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0