Tisdag

Idag körde jag knäböj (bakböj) 70kg x5, 80 kg x5 och 90kg x5.. Sen så körde jag stående med alla på MMA passet.

Har återigen fått en liten djävulsk svinkoppa fastän på handleden den här gången. Stod bredvid och dreglade när dem körde gubbe brottning på MMAn men nej nej man får riskera att det sprids, stående körde jag för det kändes mer okej eftersom jag hade den på ett så pass ställe satt mina 14ozare täkte den helt och eftersom den kroppskontakten man har i boxning e otroligt mycket färre än i tex brottning. Berättade självklart för alla hur det låg till men det gjorde inte så mkt sa dem. Spriten som vi har på våra mattor har varit slut på klubben i cirka 2 månader kanske därför alla har börjat få svinisar igen.
så nu har jag fått antibiotika salva som jag ska ta tills den har gått bort och sen köra på för fullt igen. Ska köra så mkt styrka och fys jag bara kan när jag inte kan träna lika mycket kampsport.

Jag ska ta det lite lungt med BJJn tills spriten har kommit igång igen eftersom det e där det verkar spridas mest. Var förbi Budofitness idag och köpte ett kosttillskott som heter V12.

Take Care och håll er borta från Digerdöden!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

God jul på dig! :)

Kram

2008-12-23 @ 21:59:58
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Bear

Wtf, slut? Det är bara att beställa mer på Apoteket.

2008-12-23 @ 22:28:40
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Johannes

Jao, saknar tiderna då du var vakmästarn björn!

2008-12-24 @ 00:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0