Söndag

Glömde skriva igår... Idag så var det en bra dag, bättre än lördagen ialf då jag mådde sjukt dåligt efter all dum alkohol som dracks under klubbmiddagen .  Jag var hos Julia<3 hela dagen och tränade med Joakim (Julias lillebror). Lärde honom lite basics i boxning, brottning och så körde vi massor av fys. Han verkade tycka att det var kuel!! :)

Så nu har det varit avslutning på klubben och alla ordinära pass upphör. Dock så kommer jag försöka träna ordentligt hårt under julen och inte slappa till utan tvärtom, nu när skolan inte är en börda på ens axlar så kan man istället lägga på ett kol och prioritera träning extra mkt. Förra veckan blev det inte så mkt träning, några mma pass och lite fys hemma pga förkylning. Känner mig dock frisk nu och ska köra på som vanligt igen!

Mvh Goggo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0