Måndag

Idag så kom jag och Aman till träningen och trodde att vi skulle köra MMA med Farshad men han var inte där.. :P Istället så körde vi massor av submission wrestling/boxning.

Helder var där ibörjan och visade sina häftiga benlås på mig^^ .. Aman kände sig trött idag sa han men det var en rolig rullning, idag så satte jag faktiskt "The bas rutten neckcrank" på honom, han e den första bra personen jag har fått den tekniken att sitta på :) Mysigt med folk som har den typen av tränings motivation Aman har.. han får snart ett blått snöre runt midjan tror jag



Kommentarer
Postat av: Bear

Passa dig för Helders benlås!

2008-12-16 @ 06:58:58
URL: http://crossfitbear.blogspot.com
Postat av: Henrik

ska man verkligen outa folk sådär:p

2008-12-17 @ 03:38:43
Postat av: Arandur

Bra blogg, du verkar ha det roligt på träningen :)

Besök gärna min fotoblogg :P

2008-12-17 @ 03:58:13
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0